بهترین مارک های دوچرخه در دنیا

امروز تصمیم گرفتیم 10 دوچرخه برتر دنیا را به شما معرفی کنیم که بیشتر این برندها تیم های بزرگ دوچرخه سواری را اسپانسری نیز می کنند.

بهترین دوچرخه های جهان در کشور آمریکا و تایوان طراحی و ساخته می شوند . 

10 – Merida Bikes

 

این دوچرخه که در رده دهم بهترین دوچرخه های جهان قرار دارد در کشور تایوان توسط شرکت Merida Industry Co طراحی و ساخته می شود.

شرکت مریدا از سال 1972 سال به سال تولیدات خود را افزایش دادند و هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوچرخه در جهان هستند.

این شرکت سازنده دوچرخه با IKe Tsenge کارش را شروع کرد. و این شخص در سال 2012 درگذشت. این شرکت در هر سال بالغ بر  2.2 میلیون دستگاه دوچرخه تولید می کند و محصولات این شرکت در 77 کشور جهان موجود می باشد.

9. Trek:

 

برند ترک یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکتهای تولید دوچرخه در جهان می باشد.

این شرکت محصولات خود را تحت برندهای مختلفی همچون Electra Bicycle، Diamant bikes, Klein, Gary Fisher و غیره توزیع و به فروش می رساند.

دفتر مرکزی اصلی این شرکت در ویسکانسین ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این شرکت دارای 1700 نمایندگی فروش در آمریکای شمالی است و محصولات این کشور در بیش از 90 کشور جهان به فروش می رسد.

8 – Specialized

 

نام رسمی و کامل کمپانی سازنده این دوچرخه Specialized Bicycle Components می باشد. و در سال 1974 توسط مایک سین یارد (Mike Sinyard) در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد.

این شرکت تیم های مختلف دوچرخه سواری زیادی را تحت حمایت خود دارد و اسپانسر این تیم های می باشد . بسیاری از دوچرخه سواران در اروپا از آمریکای شمالی از این برند استفاده می کنند.

7. Cannondale:

 

این دوچرخه یکی از برندهای مشهور و موفق است که دفتر مرکزی آن در کشور آمریکا و کالیفرنیا واقع شده است. این یک برند حرفه ای در ساخت آخرین نسل انواع دوچرخه می باشد .

این شرکت در سال 1971 تاسیس شده است و در سال 1983 شروع به ساخت دوچرخه های مخصوص تور و آلومینیومی کرد.دوچرخه کوهستان بعدا به لیست محصولات تولیدی این شرکت افزوده شد.

6- Kona Bicycle

این شرکت دوچرخه سازی در شمال غربی اقیانوس آرام ( شمال غربی کشورهای کانادا و ایالات متحده) است.

این شرکت دوچرخه سازی در سال 1988 توسط Dan Gerhard و Jacob Heilbron در ونکوور کانادا تاسیس شده است. و مرکز جهانی آن در فرندیل، واشنگتن با دفاتر توزیعی در ونکوور و ژنو سوئیس اروپا می باشد.

برند Kona اولین دوچرخه ای است که توانست دوچرخه کوهستان تمام لوله ای را طراحی و بسازد.دوچرخه های این برند برای استفاده در زمین هایی با سراشیبی زیاد شناخته شده است.

5. Scott:

 

این دوچرخه توسط کمپانی SCOTT Sports تولید می شود که این شرکت علاوه بر دوچرخه، در ساخت تجهیزات زمستانی، اتومبیل رانی و موتور سواری فعالیت دارد.

این شرکت در سال  1958 تاسیس شده است و دفتر مرکزی این شرکت در شهر Givisiez سوئیس واقع شده است.

این شرکت اسپانسر تیم های دوچرخه سواری IAM Cycling سوئیس و Orica–GreenEDGE کشور استرالیا می باشد.

4. Santa Cruz:

 

این شرکت در سال 1993 توسط Rob Roskopp و Rich Novak در سانتا کروز کالیفرنیا تاسیس شد و در ساخت آخرین مدلهای دوچرخه کوهستان فعالیت بیشتری دارد و 20 نوع مدل دوچرخه کوهستان تولید می کند و مدل Juliana این کمپانی مخصوص خانمها در دوچرخه سواری کوهستان می باشد.

این شرکت دوچرخه سازی در جولای 2015 به کمپانی Pon Holding Group فروخته شد.

3. Marin:

 

این کمپانی در سال 1986 میلادی در کالیفرنیا تاسیس شده است و بیشتر تخصص این شرکت ساخت دوچرخه های مخصوص کوهستان می باشد البته تیپ های دیگری دوچرخه را نیز تولید می کند.

این شرکت همچنین دوچرخه های مخصوص راحتی، شهری، کودکان، و بانوان را تولید می کند.

2. GT:

 

کمپانی جی تی در سال 1972 توسط Gary Turner and Richard Long در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا تاسیس شده است و در ساخت انواع دوچرخه جاده، کوهستان و بی ام ایکس فعالیت دارد. این شرکت اسپانسر تیم های زیادی از جمله در کوهستان و جاده و بی ام ایکس هست و مدلهای این شرکت بالغ بر 70 مدل می باشد.

1. Giant:

دوچرخه جیانت در تایوان ساخته می شود و بزرگترین کارخانه تولید ساخت دوچرخه در جهان است .محصولات این شرکت علاوه بر تایوان در چین و هلند نیز ساخته می شود.

این شرکت در 1972 در شهر تایچونگ تایوان توسط کینک لیو تاسیس شد. درآمد این شرکت در سال 2012 یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار برآورد شده است.

این شرکتهای در ساخت انواع دوچرخه های معمولی و حرفه ای اعم از جاده و کوهستان فعالیت دارد.

 

رتبه نام مارک  موسس لوگو
1 Giant King Liu
2 GT Richard Long
3 Marin Bob Buckley  
4 Santa Cruz Rob Roskopp/Rich Novak  
5 Scott Ed Scott’s  
6 Kona Joe Murray  
7 Cannondale Joe Montgomery/Jim Catrambone/Ron Davis  
8 Specialized Mike Sinyard  
9 Trek Richard Burke  
10 Merida Ike Tseng  

 

146 فکر می‌کنند “بهترین مارک های دوچرخه در دنیا

  1. ابوالفضل

    بنظرم آمانو بهترین دوچرخه ساخت تایوان هست و 6 دوچرخه بهترین دنیا هست کاری به مقایسه و توهین ندارم من نظرم همه ی شما رو خوندم و بنظر من ویوا از المپیا خیلی بهتره و بازم میگم کاری به توهین ندارم ولی بی شک المپیا بی کیفیت ترین دوچرخه هارو میسازه و فقط اسمش تو رسانه ها معروف شد و بهتره حرفم رو کم کنم
    بدون شک ویوا جاینت مریدا و آمانو بهترینا هستن

    1. پارسا علی تبریزی

      دوچرخه بوتینو خیلی خوب نیست اگه دوچرخه جنسه خوب میخای بهترین مورد دوچرخه گالانته من این دوچرخرو دارم جنسش خیلی خوبه راستی میدانستید که دوچرخه سنگین بهتره تا دوچرخه سبک

  2. مهدی

    سلام دوستان هموطن وغیرهموطن عزیزمیخام یه دوچرخه خوب وعالی بخرم لطفا راهنماییم کنید کدوم مارک ازدوچرخه های دنیا بهتره لطفا بهترین مارک دوچرخه رویهم معرفی کنید که توقیمتش هم تاثیر داشته باشه ممنون ازلطفتون

    1. حسین براری

      المپیا بهترینه ساخت امریکا که الان تهریمه هدود ۲۳ تومن دست دومش هست و الان نوش ۳۲ تومن من خریدن خیلی رازیم دنده عقب ۱۰ تایی جلو هم ۴ تایی ترمز هیدرولیک داره به همراه لاستیک یخ شکن جودا عالیه خود دوچرخه سفحه نمایش داره نگه دارنه گوشی داره رینگ اسپرت المینیوم هم داره کیلومتر هم داره به همراه دو تا قمقمه تره شیشه

    2. سعید

      با سلام خدمت دوست عزیز من الان 6ماهه که دارم منظم و حرفه‌ای رکاب میزنم و دوچرخه ام رو از طریق یکی از دوستان از اینستاگرام سفارش دادم البته دسته دوم ولی در حد نو بود جاینت تالون 3سال 2018و از طریق گشت و گذار توی اینستاگرام متوجه شدم بهترین مارک و مرقون به صرفه ترین مارک همین جاینت و کلی پیج میتونی توی اینستا پیدا کنی که مخصوص فروش دوچرخه است مثل سایت مهدیان که هم سایت داره هم پیج خلاصه این بود از راهنمایی بنده امیدوارم کمکی کرده باشم راستی من 13میلیون خریدم البته قیمت پایین تر هم گیرت میاد موفق باشی

  3. مهدی

    دوچرخه من ویوا اکسیژن هست و تازه خریدم به 8میلیون تومن.ازش خیلی راضی هستم به نظر من بهترین دوچرخه ویوا هستش و نسبت به قیمتش خیلی عالیه.

  4. عیسی

    بابا این رتبه بندی همش در مورد چرخ های حرفه ای است مثلا یک نوع جاینت داریم که اخرین رتبه هم از اون بهتر این چرخ ها حرفه ای است و قیمتش خیلی بالاس این

  5. مهدی

    سلام به همه خواهش می کنم جوابمو بدین من می‌خوام دوچرخه بخرم دو تا دوچرخه پسندیدم ولی نمی دونم کدوم بهتره مشخصات هاشون رو میگم لطفاً بگین کدوم بهتره: یکی یک دوچرخه مارک Polaris، شانژمان شیمانو مدل دئور Shimano deor و شانژمان جلو که سه تا چرخ دنده دارد شیمانو مدل آلتوس Shimano altus دوچرخه بیست و هفت دنده می باشد و ترمز ها دیسکی شیمانو
    مشخصات دوچرخه ی بعدی: دوچرخه مارک Trinx ترینکس،شانژمان شیمانو مدل آلتوس Shimano altus و شانژمان جلو هم دوباره شیمانو مدل آلتوس Shimano altus این یکی هم ترمز دیسکی شیمانو و ۲۷دنده
    ازتون خواهش میکنم جواب سوالمو بدین که کدوم دوچرخه بهتره

    1. کیا

      سلام من کیا کرمی هستم به نظر من آقا مهدی دوچرخه اگه میخوای بخری اول بگم المپیا بخر چون خیلی عالی هست من خودم می‌خوام یه دونه المپیا بخرم همش مردم میگن دوچرخه ویوا خوبه ولی نه من یه دوچرخه ویوا داشتم بد بود اگه میخوای دوچرخه بخری الپیا بخر اگه میخوای بین اون دوتایی خودت هم انتخاب کنی به نظر من ترینکس بخر

  6. محمد

    سلام من دوچرخه اورلورد دارم خیلی ازش راضی ام هم شتابش خوبه هم سرعتش خوشگلی هم داره فقط میخواستم بدونم اورلورد بهتره یا بلست؟?

    1. مبین

      سلام دوست عزیز منم یه اوورارد دارم ازش خیلی خیلی راضی هستم اصلا وقتی که سوار میشی ادم احساس میکنه به ماشینی چیزی سوار شده

    1. مهدی

      سلام به همه ازتون خواهش می کنم جواب سوالمو بدین.آقا من می خوام دوچرخه بخرم حالا یک سری برند انتخاب کردم میشه بگین کدوم بهتره؟
      برند های انتخابیم ایناس: اورلورد،کنوندل،المپیا،ویوا،گالانت.ازتون خواهش می کنم جوابمو بدین

      1. محمد

        سلام، از نظر برند کنندال از همه شون بهتره، اما خیلی به برند توجه نکن، به لوازم و دوشاخ و نوع بدنه توجه کنی بهتره

        1. محمد عرفان

          به نظر من خودم یه جاینت و بلست دارم از دو تا شونم راضیم ولی جاینت
          ام مارکس ایکس سیسی که پولش الان 60میلیون هست که نمی تونی بخریش چون گفتی این برندها باشه ولی بلستم ارزونه بلستم قیمتش 35میلیون است

          1. مهدی

            کی آخه سی و پنج میلیون پول میده بالای یک دوچرخه اونم کسی که مبتدی هست و فقط دوچرخه سواری شهری اونم بعضی روز ها میخواد بکنه

      2. پیمان

        سلام مهدی عزیز به چند نکته توجه داشته باش اول که تمام برندهایی که نام بردی تقریبا در یک level هستند.
        دوم برند کنندل دو سری وجود داره کنندل اصلی ساخت امریکاست و از این مجموعه جدا میشه اما یک سری غیر اصل هست که در همین رنج قرار میگیره به نام انگلیسیش دقت کنید نمونه اصل نوشته میشه cannondale اما متفرقه اش نوشته cannondele.
        سوم در تمام نمونه هایی که گفتی هم مدل خوب وجود داره هم مدل معمولی و حتی بد.
        اما اگر در همین برندها دنبال دوچرخه ای viva پر فروش تر و معتبر تره و تنوع مدلش زیادتره.
        در پایان به سایز مناسب و کیفیت قطعات خیلی دقت کنید ممنون

        1. ۱۱۱۱

          نه کمکاش خوب نیست ولی بوینتو خیلی دوچرخه خوبیه هم شتاپش وهم کمکاش خیلی عالیه قیمتشم عالیه من باهرکسی مسابقه کیبرم ازش از دو چرخه المپیاد بردم عالیه بوینتو

          1. ناشناس

            سلام. دوستام میخام یه دوچرخه بخرم وزنم ۱۱۸ هست تربنکس ام ۱۰۰۰ ۲۹ اینچ سایز ۱۹ . چطوره تمام لوازمش هم ال تی وو هستش ایا ارزش خرید داره ؟راهنمایی کنید .

    2. حسین دلاور

      سلام من دوچرخه اینتنز سایز‌۲۶‌دارم خیلی خوبه میخواستم بدونم اینتنز بهتره یا ویوا خیلی مهمه تروخدا جواب بدید!””

  7. امیرحسین

    من یه دوچرخه ناز دارم که اسمش هم هست کولناگو هست

    اگر دوست دارید دوچرخه شما سالم بمونه باید مثل آدم با هاش کار انجام داد

  8. شيرزاد

    سلام و وقت بخير، من دوچرخه فيلت اس ار 71 امريكايى دارم تمام المنيوم ، بنظرعزيزانى كه خيلى استادن تو دوچرخه هايه ماركى ، نظرچيه ؟؟

    1. پشتیبان دوچرخه

      سلام دوست عزیز دو چرخه شما دوچرخه خوبی
      ولی به نظر من ویوا امگا بهترین دوچرخه چون:
      داری بدنه آلومینیوم
      سبک بودنش
      معروف بودنش
      داری رنگ سفید فیروزه ی
      مقاوم بودنش
      من یکی دارم که ۱۲سالشه طول۱۲ سال فقط یه بار دنده و ۳بار لاستیکهاشو عوض کرده ام.

      1. شيرزاد

        ممنون از نظرمفيدت، ميخام اينو بگم كه دوچرخه فيلت اس ار 71 امريكايى من با همه مواردش و جزئياتش 3 كيلو وزن داره و تمام جزئياتش المينيومه

      2. مبین

        سلام دوست عزیز ویوا دوچرخه بدیه من سوارش شدم دیدم دوچرخه باید همه چیزش فول فول باشه من اورلورد فایتر دارم به رنگ ابی و سفید سال تولیدش 1392هستش دوچرخه عالیه عالی بدنشم الومینوم هست من خودم با گالانت و ویوا وکراس هم مسابقه دادم بردم با همش شرط بستم که من با دنده 2.5برم اونا هم با دنده2.7ولی تک به تک همشون رو بردم دوچرخه فقط به معروف بودن ربطی نداره یک بارم شارژمانم رو محکم زدن ولی هیچ چی نشد

    1. Hamrd

      دوچرخه ویوا بهترین دوچرخه است ?
      المپیا
      سناتوزا
      اورلود
      کندا چیزی نیست
      من داداشم اورلود خریده بود اون موقع 38000000
      سه ملیون هشتصد اما الان ویوا خریدیم 2سال ميشه اصلان تعمیر گاه نبردمش
      بهترین دوچرخه است ویوا ورتکس اورلود هر روز خرج می اورد

  9. Mj_Tvs

    سلام
    چند نکته راجع به مطلب فوق ::
    اولا تشکر برای اطلاع رسانی خوب از برندهای دوچرخه
    *این رده بندی ها بسیار کلی ست و متغیر

    *در سایتهای مختلف رتبه ها ی مختلفی برای برندها ارایه شده
    و امتیاز ملاکهای رتبه بندی خیلی متفاوته
    مثلا بعضی نطرات مشتریان برخی آمار فروش برخی کیفیت لوازم بکار رفته
    برخی نسبت کیفیت به قیمت و برخی اعتبار مهندسی کارخانه و بعضی …

    *زمانهای متفاوت تآثیر روی رتبه بندی داره
    مثلا یک برند در یک دوره چلوتره و در دوره دیگه نزول میکنه

    *کیفیت برندها در مدلهای مختلف ارایه شده بسیار متفاوته
    مثلا جاینت برخی مدلهایش بسیار با دوام و عالی ولی برخی از مدلهای جدیدش
    چینی و خیلی بی کییفیت ارایه شده

    *تجربه افراد روی دوچرخه ها بسیار متفاوت وبسته به مدلهایش بسیار متفاوته
    لطفآ سعی نکنیم یک برند را خوب مطلق و یکی دیگه را بد بگیم

    *بهترین دوچرخه اونیه که بیشتر سوارش بشیم
    حتی ارزونترین دوچرخه که رکاب بخوره بهتتر از گرانترین دوچرخه ست که گوشه انباری خاک بخوره!!!

    * این مطلبی که دوستان گفتند : دوچرخه سازها فقط تنه ساز هستن
    و لوازم را از جای دیگه میخرن کاملا اشتباه هست
    تمام برندهای معتبر واحد بسیار قوی تحقیق و توسعه دارن
    و تمام لوازم بکار رفته روی دوچرخه را با دقت و وسواس زیاد دنبال میکنن

    *متآسفانه انتظارات ما از دوچرخه ها در حد همه جاییه
    در صورتیکه هر مدلی جایگاه خودش رو داره
    مثل : کوهستان – کورسی – شهری- هیبرید – جاده و…

    *لوازم بکار رفته مثل شانژمان و دنده ها و ترمزها و …که دارای ظاهر یکسان هستن
    ولی بسته به کارخانه سازنده خیلی متفاوت ارایه میشه
    مثلا شانژمان ACERA که روی دوچرخه اسپیش نصب شده
    با ACERA چینی که روی دوچرخه های اقتصادی و ارزون بازار هست
    خیلی فرق داره

    *بررندهایی که من تو ایران در ده سال گذشته تست کردم و تقریبآ عالی هستند
    همه شون را بدون رتبه و در یک سطح عرض میکنم:
    TREK-MERIDA-GITANE-GIANT-SPECIALIZED-CUBE-SCOTT-GT-FUJI-KTM-CANNONDA

  10. مهران رییسی

    ببینید بهتره کارشناسی تر حرف بزنید . مثل مقایسه پیکان با بی ام دبلیو میمونه وقتی وسیله خوب سوار نشدی میگه پیکان عالیه نقل دوچرخه ویوا واورلورد وغیره میمونه. این برندهای که نام بردند خوبه ولی یه سری برند دیگه جا مونده مثل کی تی ام اتریش وهاسا که ساخت آمریکا هست

    1. محمد حسین

      سلام به عزیزان من یه دوچرخه کندل دارم 8 دنده عقب سه دنده عقب خیلی خوبه مخصوصا برا کوهستان من که ازش راضیم
      دوچرخه المپا هم داشتم که نسبت به قيمتش خوبه ولی نه اندازه کندل
      ویوا هم وقتی بچه تر بودم داشتم که از المپیا بهتره ولی به پای کندل نمیرسه

  11. امیر

    سلام بنا بر نظر من این سخنان به دلیل این است که نویسنده این متن از مالکان این برند ها مبلغی پول گرفته پس چطور برند اورلورد که به این محشری یه رو نذاشته اند چون اورلورد شناخته شد و مالک برند پولی بابت تبلیغات نمی دهد به نظرم اورلورد شاید از جاینت یک رده پاین تر باشه ولی بی شک بهترین برند و دوچرخه ایران وحتی جهان هم است

    1. جواد عباسی اصل نویسنده

      سلام. رده بندی زیر بر اساس مطالب منتشره در سایت های خارجی می باشد. برندی که شما اعلام کردید جز برندهای ضعیف چینی می باشد که تو بازار ایران تبلیغ و به فروش می رسد اما در کشورهای دیگر طرفدار بسیار کمی دارد و ورزشکاران نیز استفاده نمی کنند. تو سرچ گوگل به زبان انگلیسی نیز یک سوم سایتهایی که بالا میان، ایرانی و به زبان فارسی هستند.

    2. محمد فراهانی

      اورلورد و ویوا جز بی کیفیت ترین چرخای چین هستن.اصلا تو رده اسیایی هم شوتن..چه برسه به جهانی.بنظرم سانتا کروز بعد اسپشیال حرف اولو میزنن

      1. ممد

        من اورلرد دارم تو ارزونی خریدم یه تومن عین اسب داره کار میکنه تو هر شرایط آب و هوایی و زمین هموار و ناهموار هم رفتم هر بلایی هم سرش آوردم بجز باد لاستیک خرجی نکردم تو۴ سال

    3. ناشناس

      از نظر من تایگر از همشون بهتره من الان۹ ساله که دارمش فقط۲رفته سر اوستا بدنه المینیوم چرخ های خطلی خوبی است از ویوا حدعقل بهتره لاستیک ها مسابقه ای من و تمام مردم که تایگر دارن از چرخ هاسون راضین من الان دوستم ویوا خریده توی۲۱بار رفته تعمیر گاه

  12. محمد

    المپیااز ویوا خیلی بهتره به نظر من المپیا رو نباید اصلا با ویوا مقایسه کرد چون ویوا اصلا در رده المپیا نیست

    1. mani ziko

      دوست عزیز شما رفتی یه دوچرخه اشغال ( المپیا ) سوار شدی بعد داری با بهترین برند دوچرخه ( ویوا ) مقایسه میکنی
      واقعا برات متاسفم المپیا اشغال ترین و لش ترین دوچرخه دنیاس

  13. ناشناس

    سلام ممنون از نشر اطلاعات به این مفیدی /بله همونطور که یکی از دوستان گفته بودن این شرکت ها سازتده تنه هستن و قطعات نیز نقش مهمی دارند جاینت از نظر بنده واقعا یک دچرخه محشریه به شرطی که قطعات استفاده شده هم شیمانو اصلی باشد/اما حیف در ایران ما خیلی گران هست. با سپاس بهرامی .

  14. حبیب

    تموم این مارکها فقط سازنده بدنه هستند واصل کار قطعاتشونه دوشاخ وشانژمان ودنده ها دوشاخ همشون زوم واسپینز ه ودنده وشانژمان شیمانو پس باید تو انتخاب رده قطعات دقت کردآلتوس به بالا …..به نظرم یا پولی که میخواهید جاینت بخرید یه ویوا با قطعات عای بخرید چون مناسبتره درکل برندهای معروف پول مارکشونو میگیرند

    1. علی

      دوست عزیز اون چیزی که ویوا و انواع چینیها ندارن طراحی مناسب وارگونومی استاندارده که اگر اینطوری که شما فکر میکنی باشه همین دماوند خودمون بهترینه….نه عزیز من یه بار یه برند سوار شو اونوقت میفهمی دوچرخه چیه

      1. حمید

        والا منم همین کار رو کردم. الان کنندال زده بود چهار و نیم میلیون ولی قطعات تورنی شیمانو. ترمز دیسکی مکانیکی. دوشاخ هم فکر کنم ایکس سی تی. یعنی قطعات واقعا ضعیف نسبت به قیمت. رفتم پنج تومن دادم اورلورد مدل چیف با بدنه بدون جوش با ترمز شیمانو m365 و ست دنده شیمانو الیویو 27 دنده و دوشاخ xcr گرفتم. کلا فقط بدنه هستن این برندها. مگه دیوونم به خاطر اسم برم این همه هزینه کنم که حالا مثلا ارگونومی بهتری شاید داشته باشه

  15. ابراهيم

    اين رده بندي جهاني، آماري و کاملا درسته.
    من مريدا، اسکات و جاينت داشتم البته کوهستان رکاب مي زنم، از نظر آيروديناميک و پايداري جاينت بهتره.
    البته اگه بدنت آماده باشه، با دوچرخه معمولي هم مي توني کوهستان ها رو فتح کني…

  16. محمد

    من خیلی از جی تی راضی هستم وخوبه واینو می خواستم بگم که ویوا ایتالیایی هست ولی اصلش توی ایران نیست وبیشتریشون چینی هستن اگر کسی چرخ می خواد بخره از نظر منGTمارک خوبی ولی بازهم نظر خودتونه ممنون

  17. Nima_Eisa

    کنندال و اسکات به همراه جی تی بهترین دوچرخه های جهان هستند از نظر من واقعا کنندال فوق العادست حتما اگه خواستید دوچرخه بگیرید این سه تا بهترینن

        1. سپهر

          سلام من سپهر رضایی هستم و سال هاست دارم در زمینه ی دوچرخه فعالیت میکنم و سال ها در مسابقات شرکت میکردم
          من میشه گفت توی همه ی این ۱۵ سال که توی این حوزه بودم تقریبا همه ی مارک های دوچرخه رو امتحان کردم و هیچ کدوم به جاینت نمیرسید
          واقعا جاینت خیلی از دیگر مارک ها مثل اورلود ، فلش، ویوا و….. بهتره و همیشه هم ثابت کرده که دارای بهترین بدنه ها و چیز های دیگس
          واقعا پیشنهاد میکنم اگر میحوا۷ید دوچرخه بخرید و بین مارک های مختلف گیر کردید حتما حتما حتما جاینت رو انتخاب کنید چون بی شک بهترین مارک دوچرخه ی حال حاضر ایران و جهان در سال های طولانی است.

      1. جواد

        سلام بهترین دوچرخه جاینت من یه تالون۱ دارم کوه دشت سخره پدر پدرشو در اوردم یه بار هم نگفته بریم تعمیرگاه حرف نداره

        1. سهیل

          بهترین دوچرخه دنیا دماونده همه چی اوله فقط سرعت آخره قدرت اوله بدی اوله سنگینی اوله نداشتن ترمز اوله خراب شدن هر روز اوله بی کیفیتی اوله نداشتن زیبایی اوله موقع فروختن به نرخ ضایعات آهن سی درصد کم میشه بخاطر پلاستیک و فلزات نامرغوب استفاده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *